tisdag 15 februari 2011

När jag skulle upp och hämta min Dobermann...

Jag skulle ta tåget upp till Norrköping och åka bil sista biten upp....

Jag gick på tåget och satt där förväntansfullt glad, efter andra stations stoppet kom det på en tjej med en Dobermann och jag blev eld och lågor. Var bara tvungen att prata med henne och hon kände dessutom till uppfödaren vilken min lille valp kom ifrån, skoj!!

Hjälpte till att passa hennes fina Dobertjej när hon var och köpte fika till oss och vi pratade om allt möjligt var så trevligt.

Min mobil ringer och min kompis,som skulle hämta mig på Norrköpings station undrar om jag missat tåget?!?! Jag hade glömt att gå av och fick snällt stiga av på nästa hållplats Södertälje. Tur i oturen var ju den att vi skulle kört vidare uppåt, så det blev ingen omväg för min kompis att hämta mig där istället;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar