tisdag 15 februari 2011

Skulle åka på äventyrslandet med min familj och en god väns familj....

Vi träffades inne på Nordstans(Göteborg) hamburgarställe där vi skulle äta först så att alla var glada och nöjda och sen skulle vi gå till flygbåtarna som skulle ta oss till Fredriksham..

Mina tre barn var då 7,6 och 3 år gammla ungefär och som barn är måste de ju såklart helt plötsligt gå på toaletten och kön inne på MacDonalds toalett vid semestertid är ständigt en lång kö..

Vi fick i varje fall ställa oss i kön och till slut blev det våran tur, jag och äldsta flickan knökade in oss samtidigt på den lilla toaletten och sen tillbaka snabbt för att äta färdigt för vi skulle alldeles strax gå mot båtarna...

Alla vill ha glass och jag ska gå och köpa, då märker jag att min plånbok är borta??? Hjälp, sen kommer jag i håg att jag lagt den på papperhandukthållaren inne på toaletten....

Nu gäller det att snabbt ta sig in på toaletten igen för någon när som helts kan ju knycka alla mina resepengar och allt annat i plånboken, jag kommer in på toaletten och den är såklart borta..

Tänker att jag får i varje fall fråga i kassan och DÅ har någon snäll människa lämnat in den med alla pengar och allt kvar i..

Tack gode Gud tänker jag för annars hade det inte blivit mycket till Äventyrsbad för oss.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar